[Vorstellung] Supermutant

Dieses Thema im Forum "Gästebuch" wurde erstellt von Supermutant, 30. Juni 2016.

1. Supermutant

Supermutant Community-Mitglied

Vorname:
    Richard
    Hallo!

Ich heisse Supermutant oder Richard. Ich lerne Deutsch jetzt nach ein Jahr in Uni. Ich moechte mein deutsch besser machen, denke ich dass mit Tactical Riot Gaming ich kann. Ich spiele BF4, CSGO, und R6 Siege. Ich kann vieles verstehen und lesen, aber ich kann offensichtlich nicht schreiben oder sprechen. Ich hoffe dass, kann ich mit Euer(?) spielen. Ich werde in Teamspeak auch sein. Ich moechte in Deutschland fuer "Counter Terrorism" oder "Security Policy" studieren nachste Jahre (auf Englisch natuerlich). In September gehe ich mit meiner Tante nach Muenchen fuer Oktoberfest und reisen fuer zwei Wochen.

Ich spiele gern Fussball und hebe gern Gewichte auch. Ich bin auch ein Jugend Fussballtrainer.

Auf Englisch

Hello!

I am Supermutant or Richard, whichever you prefer. I learned (clearly not very well) German after a year in University at Florida State University. I would like to make my German better and I think playing with Tactical Riot Gaming I can. I play BF4, CSGO, and R6 Siege. Obviously I can't speak or write very well, but I can understand nearly everything I read and some of what I hear. I hope I can play with all of you. I would like to study Counter Terrorism or Security Policy in Germany for my masters degree or PhD. In September, my aunt and I are going to Munich for Oktoberfest a week and then I'm spending a week on my own visiting schools and family. Hopefully I'll see BVB win against Neverkusen. I have family in the Frankfurt area who speak flawless English and pity my German ability.

I really like to play football (not american football) and lift weights. I'm also a US Soccer licensed youth soccer coach.

Steam: Sgt_Spyder, Origin: -Rwc-

Bis Bald!

Ext3R, Fields und Bobo gefällt das.
  2. Blue Cap

Member

Vorname:
    Ben
    Wow cool FSU, love their Football team ^^ Nice to have u here ;)

Die Seite wird geladen...